{"id":32980,"date":"2020-11-02T13:43:19","date_gmt":"2020-11-02T11:43:19","guid":{"rendered":"https:\/\/radiokulma.testinikkari.fi\/?page_id=14589"},"modified":"2021-08-26T13:16:34","modified_gmt":"2021-08-26T10:16:34","slug":"toimitusehdot","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/staging.radiokulma.fi\/toimitusehdot\/","title":{"rendered":"Tilaus- ja toimitusehdot"},"content":{"rendered":"
Paytrail Verkkomaksu Klarna Lasku \/ Klarna Tili Nouto myym\u00e4l\u00e4st\u00e4 Olemme nopeita siin\u00e4 mit\u00e4 teemme. Toimitusaika myym\u00e4l\u00e4n varastossa olevissa tuotteissa on alle 3- Ostaessasi tuotteen Radiokulman verkkokaupasta, my\u00f6nn\u00e4mme tuotteeseen 14 pv palautusoikeuden Sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen samaan tapaan kuin olisit ostamassa tavaraa suoraan Osoite asiakaspalautuksia varten on: Palautusoikeus ei koske k\u00e4ytettyin\u00e4 tai demolaitteina myyt\u00e4vi\u00e4 tuotteita, erikoistilauksena toimitettuja tuotteita kuten esim. valmistajalta suoraan tilatut akustiikkalevyt (mik\u00e4li toimitus on ollut asiakkaan tilauksen mukainen), tuotteita jotka on valmistettu asiakkaan vaatimusten mukaisesti esim. kaiutinkaapelit tai hygieniatuotteita kuten esim. nappikuulokkeita.<\/p>\n Radiokulma.fi – verkkokaupan palautusehdot eiv\u00e4t koske myym\u00e4l\u00e4st\u00e4 ostettuja tuotteita.
\n<\/strong>
\nMaksunv\u00e4lityspalvelun toteuttajana verkkokaupassamme toimii Paytrail Oyj yhteisty\u00f6ss\u00e4 suomalaisten
\npankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj n\u00e4kyy tiliotteella tai korttilaskulla maksun saajana ja v\u00e4litt\u00e4\u00e4
\nmaksun kauppiaalle. Maksutapahtumaa koskevissa mahdollisissa reklamaatiotilanteissa pyyd\u00e4mme
\nensisijaisesti ottamaan yhteytt\u00e4 maksunv\u00e4lityspalveluun.
\nhttps:\/\/www.paytrail.com\/yhteystiedot<\/p>\n
\n<\/strong>
\nMaksu j\u00e4lkik\u00e4teen kotiin tai s\u00e4hk\u00f6postiin tulevalla laskulla. Mahdollisuus my\u00f6s osamaksuun Klarna Tili –
\npalvelun kautta. Lasku on maksettava laskulla lukevalle tilille laskulla olevalla viitteell\u00e4. Maksutapahtumaa
\nkoskevissa mahdollisissa reklamaatiotilanteissa pyyd\u00e4mme ensisijaisesti ottamaan yhteytt\u00e4
\nmaksunv\u00e4lityspalveluun.
\nhttps:\/\/www.klarna.com\/fi\/asiakaspalvelu\/<\/p>\n
\n<\/strong>
\nLaskun voi maksaa etuk\u00e4teen valitsemasi maksunv\u00e4lityspalvelun kautta ja noutaa myym\u00e4l\u00e4st\u00e4mme.
\nPyyd\u00e4mme tarkistamaan tuotteen toimitustilanteen etuk\u00e4teen myym\u00e4l\u00e4st\u00e4 ennen kuin tulet noutamaan
\ntilausta.
\nTuotteiden hinnat sis\u00e4lt\u00e4v\u00e4t alv 24%, Maksu suoritetaan Euro valuutassa.
\nJos jonkin tuotteen saatavuus loppuu tai pitkittyy kohtuuttomasti, pid\u00e4t\u00e4mme oikeuden yksipuolisesti
\nperua osia tilauksesta toimituksen nopeuttamiseksi. L\u00e4het\u00e4mme tilauksesta tilausvahvistuksen
\ns\u00e4hk\u00f6postilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellytt\u00e4\u00e4 s\u00e4hk\u00f6postiosoitteen ilmoittamisen tilauksen
\nyhteydess\u00e4. Sopimus syntyy tilausvahvistuksen yhteydess\u00e4. Pid\u00e4t\u00e4mme oikeuden hinnanmuutoksiin.<\/p>\nTOIMITUSAIKA<\/h3>\n
\nvuorokautta, jos tuote l\u00e4hetet\u00e4\u00e4n suoraan tavarantoimittajan varastosta toimitusaika voi olla pidempi
\nmutta ilmoitamme t\u00e4st\u00e4 tapauskohtaisesti.
\nK\u00e4yt\u00e4nn\u00f6ss\u00e4 t\u00e4m\u00e4 tarkoittaa sit\u00e4, ett\u00e4 jos tilauksesi on tehty ennen klo 12:00, l\u00e4htee se viel\u00e4 saman p\u00e4iv\u00e4n
\naikana kuljetukseen ja tilaus on sinulla jo jopa seuraavana p\u00e4iv\u00e4n\u00e4. Jos tilauksessa on tuotteita joiden
\ntoimitusaikaa joudumme merkitt\u00e4v\u00e4sti muuttamaan, olemme heti yhteydess\u00e4 sinuun.
\nJos tavaraa on tilaushetkell\u00e4 varastossa, on sinun mahdollista noutaa se jo seuraavana arkip\u00e4iv\u00e4n\u00e4 ja
\nnoutona \u2013 samana arkip\u00e4iv\u00e4n\u00e4.
\nVerkkokauppamme l\u00e4hett\u00e4\u00e4 sinulle l\u00e4hetystunnuksen automaattisesti heti kun tuote siirtyy varastoomme
\npakattavaksi.
\nEmme voi vaikuttaa toimitusaikaan jos toimituksen pitkittyminen johtuu kolmannen osapuolen virheest\u00e4,
\nlakosta tai luonnonmullistuksista.<\/p>\nASIAKASPALAUTUKSET \/ PALAUTUSOHJEET
\n<\/strong><\/h3>\n
\nSuomen kuluttajasuojalains\u00e4\u00e4d\u00e4nn\u00f6n 6. luvun mukaisen et\u00e4kauppaa koskevan lain mukaan.
\nAsiakkaanamme sinulla on oikeus palauttaa ostos 14 vuorokauden sis\u00e4ll\u00e4 siit\u00e4 hetkest\u00e4 alkaen kun olet
\nvastaanottanut ostokset, noutanut ne postista, tai kun olet saanut saapumisilmoituksen.<\/p>\nPALAUTUSOIKEUTTA KOSKEVAT RAJOITUKSET<\/h3>\n
\nmyym\u00e4l\u00e4st\u00e4mme. HUOM! Tavaraa ei kuitenkaan saa ottaa k\u00e4ytt\u00f6\u00f6n.
\nPalautettavan tavaran tulee olla alkuper\u00e4isess\u00e4 kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen
\nt\u00e4ysim\u00e4\u00e4r\u00e4ist\u00e4 rahojen palautusta varten. Mik\u00e4li palautuksessa ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai
\nse on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syyst\u00e4, emme voi ottaa palautusta vastaan.
\n\u00c4l\u00e4 siis liimaa alkuper\u00e4isiin tuotepakkauksiin palautelappusia, teippej\u00e4 tai mit\u00e4\u00e4n muutakaan niihin
\nkuulumatonta.<\/p>\n
\nTampereen Kone -ja Radiokulma oy, Satamakatu 2, 33200 TAMPERE, Puh 03-2140222<\/p>\n
\nMyym\u00e4l\u00e4st\u00e4 ostettujen tuotteiden peruutusehdoista tulee sopia erikseen myym\u00e4l\u00e4ss\u00e4.<\/p>\n